Wraca bezpośrednia obsługa mieszkańców w Urzędzie Miejskim

Zobacz też:
W czwartek, 10 czerwca 2021 roku Urząd Miejski w Siechnicach wznawia bezpośrednią obsługę mieszkańców. Możliwa będzie również organizacja ceremonii ślubnych w Sali Ślubów Urzędu Stanu Cywilnego w Siechnicach.
Pomimo otwarcia nadal obowiązywać będą zasady związane z zagrożeniem epidemicznym, takie jak zakrywanie nosa i ust podczas całej wizyty w budynku czy zachowanie dystansu społecznego. W Urzędzie dostępne są środki do dezynfekcji rąk, a interesanci mogą być poddani pomiarowi temperatury. W ceremonii ślubnej w USC może wziąć udział łącznie do 10 osób.
W opublikowanym przez Urząd Miejski komunikacie zaleca się wcześniejsze umawianie wizyt telefonicznie lub mailowo oraz korzystanie z elektronicznych metod płatności.
Jak skontaktować się z urzędem? Elektronicznie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP, mailowo pod adresem [email protected] lub telefonicznie 71 786 09 01.
Aby wizyta przebiegała sprawnie warto się przygotować - wypełnić niezbędne wnioski, posiadać przy sobie dokument tożsamości oraz jeśli potrzebne - potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej.
Urząd Miejski w Siechnicach czynny jest w godzinach od 7:10 do 15:10, z wyjątkiem środy (8:30 do 17:00) oraz piątku (dzień bez przyjmowania interesantów).
Ograniczenie bezpośredniej obsługi mieszkańców trwało od 15 października 2020 roku.