Przygotowania do sezonu na Błękitnej Lagunie. Obsługa gastronomiczna kąpieliska wybrana
Zobacz też:
Celem ogłoszonego przez SISK konkursu było wyłonienie firmy, która zapewni obsługę gastronomiczną kąpieliska Błękitna Laguna w Siechnicach w okresie od 17 kwietnia do 4 października 2021 roku. Z dokumentów wynika, że składający oferty powinni zapewnić m.in.:
- strefę gastronomiczną o przybliżonej powierzchni prawie 1600 m2,
- utworzenie maksymalnie 10 punktów gastronomicznych typu foodtruck, stoisko lub przyczepa z zapewnieniem miejsc siedzących,
- sprzedaż posiłków typu fast-food oraz deserów (lody), napojów zimnych i ciepłych,
- utrzymywanie czystości na terenie kąpieliska poza sezonem kąpielowym.
Na terenie kąpieliska prowadzona ma być również sprzedaż niskoprocentowych napojów alkoholowych. Ta decyzja jest zgodna z wynikami przeprowadzonych po ubiegłym sezonie konsultacjach. Napoje alkoholowe spożywać będzie można wyłącznie w wydzielonej strefie przestrzeni gastronomicznej.
Wyniki konkursu na obsługę gastronomiczną - jedna oferta w terminie
Jak podaje SISK w konkursie wpłynęła jedna oferta w terminie (konsorcjum P.H.U. Julkar oraz Barapol) oraz jedna po wyznaczonej dacie (Sheriff Sp. z o.o.). Spółka, biorąc pod uwagę kryteria konkursu, wymagania dotyczące wypełniania formularza ofertowego oraz terminowość złożonych ofert wyłoniła zwycięzcę - konsorcjum P.H.U. Julkar oraz Barapol. Warto dodać, że w ubiegłym roku również wygrało przedsiębiorstwo P.H.U. Julkar, wtedy występując samodzielnie.
Remont drogi, brak opłat za wstęp
Z treści ogłoszenia dowiedzieliśmy się również, że w okresie 3 - 25 maja 2021 planowane jest wykonanie utwardzonej nawierzchni na drodze dojazdowej do kąpieliska. Natomiast w odpowiedziach na pytania do konkursu, Spółka poinformowała, że w roku 2021 nie przewiduje się pobierania opłat za wstęp na Błękitną Lagunę.
Informacje dot. konkursu
na podstawie dokumentów opublikowanych przez SISK Siechnice