Miasto i Gmina Siechnice - Portal Mieszkańców. Aktualności, forum, komunikacja.

Portal Mieszkańców Siechnic

Wygenerowano: 23-05-2022
Termy Jakuba w Oławie
Reklama w serwisie · Kup banner online
22.02.2022

Urząd Miejski wznawia bezpośrednią obsługę mieszkańców

Prawie po czterech tygodniach ograniczonego dostępu Urząd Miejski w Siechnicach ponownie otwarty. Od poniedziałku, 21 lutego pracownicy realizują bezpośrednią obsługę interesantów. Wszystkie wydziały, biura i zespoły pracują normalnie, chociaż według określonych zasad, mających chronić zarówno interesantów jak i urzędników przed ewentualnym zakażeniem koronawirusem.

Siechnice: Urząd Miejski wznawia bezpośrednią obsługę mieszkańców

Jak informuje Urząd, choć wznowiona została bezpośrednia obsługa interesantów, obowiązywać będą specjalne zasady. Wszystkie osoby przebywające na terenie urzędu, od momentu wstąpienia do budynku do momentu opuszczenia go, muszą zakrywać maseczką usta i nos. Każdy z interesantów powinien zachować co najmniej 1,5m dystansu od kolejnej osoby i korzystać ze środków, dostępnych w widocznych miejscach urzędu, przeznaczonych do dezynfekcji rąk. Obsługa urzędu zachowuje sobie prawo do zmierzenia temperatury osobie, która w ocenie pracowników zdradza objawy choroby.

Wszystkich interesantów prosi się, by ograniczyli czas pobytu w urzędzie do niezbędnego minimum, szczególnie, gdy nie wymaga tego dobro sprawy, którą muszą załatwić w urzędzie. W każdym z pomieszczeń biurowych, w których czekają na interesantów urzędnicy, może przebywać tylko jednak osoba. Kolejna osoba wchodzi do biura dopiero po załatwieniu sprawy przez poprzednika.

Aby skrócić czas oczekiwania na załatwienie sprawy w kolejnych wydziałach urzędu, zaleca się wcześniejsze umówienie z urzędnikiem za pomocą telefonu czy emaila. Gdy niezbędne staje się uiszczenie opłat na rzecz gminy, zaleca się dokonanie płatności za pomocą karty elektronicznej, tak by nie używać gotówki.

Prosi się również wszystkich interesantów o staranne przygotowanie do wizyty w urzędzie, aby ograniczyć, w miarę możliwości, ilość wizyt w celu załatwienia tej samej sprawy. Jeżeli interesant nie musi osobiście stawić się w urzędzie, zaleca się korzystanie z dostępnych kanałów komunikacji: elektronicznej skrzynki podawczej, emaila oraz telefonu.

Wszystkie sprawy zaległe z powodu ograniczenia dostępu, pracownicy starają się załatwić w możliwie najkrótszym czasie, efektywnie i sprawnie - informuje Urząd Miejski w Siechnicach.