Miasto i Gmina Siechnice - Portal Mieszkańców. Aktualności, forum, komunikacja.

Portal Mieszkańców Siechnic

Wygenerowano: 19-04-2024
Termy Jakuba w Oławie
Reklama w serwisie · Kup banner online
4.09.2019

Praca w Kancelarii Prawnej Hyperion w Siechnicach. Zobacz oferty

Kancelaria Prawna Hyperion Gałek & Wspólnicy to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma, świadcząca usługi prawne i biznesowe dla przedsiębiorców. Współpracuje z największymi polskimi i europejskimi instytucjami. Specjalizuje się w obsłudze prawnej firm, w zarządzaniu wierzytelnościami, a także w obsłudze funduszy inwestycyjnych.

Aktualnie firma prowadzi rekrutację na stanowiska: Specjalista ds. egzekucji komorniczej, Specjalista ds. sądowych, Stażysta w Dziale Prawnym, Młodszy specjalista ds. raportowania i analiz oraz Pracownik administracyjno-biurowy. Zobacz szczegóły.

Siechnice: Praca w Kancelarii Prawnej Hyperion w Siechnicach. Zobacz oferty

Opis i wymagania poszczególnych stanowisk:

1. Specjalista ds. egzekucji komorniczej

Opis stanowiska:

  • prowadzenie postępowań na etapie egzekucji komorniczej,
  • współpraca z Kancelariami Komorniczymi i nadzorowanie procesu egzekucji komorniczej,
  • monitorowanie terminowości i skuteczności podejmowanych działań w powierzonych sprawach,
  • analiza spraw pod kątem wyboru optymalnej ścieżki postępowania egzekucyjnego,
  • przygotowywanie wniosków i pism procesowych, w tym sporządzanie wniosków o wszczęcie egzekucji komorniczej.

Wymagania:

  • doświadczenie w obsłudze wierzytelności na etapie postępowania egzekucyjnego,
  • znajomość procedury cywilnej, szczególnie w zakresie postępowania egzekucyjnego,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • inicjatywa w zakresie powierzonych zadań oraz samodzielność,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności obsługa Excel.

Kancelaria oferuje:

  • pracę w Siechnicach, przy ul. Kwiatkowskiego 24,
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (pensja podstawowa + prowizja),
  • możliwość rozwoju, nabywania nowych umiejętności, samodzielność w realizacji celów,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kulturę organizacyjną oparta na wzajemnym szacunku,
  • work-life balance,
  • pracę w nowoczesnym biurze, z kawą na dzień dobry,
  • atrakcyjną lokalizację biura (poza Wrocławiem, dojazd bez korków, fitness club w budynku, dostępny bezpłatny parking).

2. Specjalista ds. sądowych

Opis stanowiska:

  • sporządzanie pism procesowych i opinii prawnych,
  • analiza spraw i wybór optymalnej ścieżki procesowej,
  • monitoring postępowań sądowych,
  • podejmowanie odpowiednich czynności procesowych w toku postępowania, zmierzające do uzyskania tytułu wykonawczego,
  • obsługa prawna w zakresie postępowania sądowego klientów Kancelarii,
  • bieżąca współpraca z sądami oraz organami administracji publicznej.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, kierunek prawo (lub w trakcie studiów),
  • znajomość prawa cywilnego oraz procedury cywilnej,
  • umiejętność redagowania pism procesowych,
  • umiejętność sporządzania środków zaskarżenia w postępowaniu cywilnym,
  • znajomość postępowania upadłościowego,
  • znajomość EPU będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Kancelaria oferuje:

  • pracę w Siechnicach, przy ul. Kwiatkowskiego 24,
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (pensja podstawowa + prowizja),
  • możliwość rozwoju, nabywania nowych umiejętności, samodzielność w realizacji celów,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kulturę organizacyjną oparta na wzajemnym szacunku,
  • work-life balance,
  • pracę w nowoczesnym biurze, z kawą na dzień dobry,
  • atrakcyjną lokalizację biura (poza Wrocławiem, dojazd bez korków, fitness club w budynku, dostępny bezpłatny parking).

3. Stażysta w Dziale Prawnym

Opis stanowiska:

  • obsługa prawna w zakresie postępowania sądowego klientów Kancelarii,
  • współpraca z sądami oraz komornikami,
  • wsparcie wewnętrznego Działu Prawnego,
  • weryfikacja i przygotowywanie dokumentów.

Wymagania:

  • student/ka IV-V roku na kierunku prawo,
  • dyspozycyjność min. 4 dni w tygodniu,
  • znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny prawa w tym Kodeksu cywilnego i Kodeksu postępowania cywilnego,
  • dobra znajomość programów pakietu MS Office, w szczególności obsługa Excel,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • inicjatywa w zakresie powierzonych zadań oraz samodzielność,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Kancelaria oferuje:

  • pracę w Siechnicach, przy ul. Kwiatkowskiego 24,
  • płatny staż z możliwością późniejszego zatrudnienia w oparciu umowy o pracę,
  • zdobycie doświadczenia w tematyce zarządzania wierzytelnościami,
  • pomoc doświadczonych prawników,
  • kulturę organizacyjną oparta na wzajemnym szacunku,
  • work-life balance,
  • pracę w nowoczesnym biurze, z kawą na dzień dobry,
  • atrakcyjną lokalizację biura (poza Wrocławiem, dojazd bez korków, fitness club w budynku, dostępny bezpłatny parking).

4. Młodszy specjalista ds. raportowania i analiz

Kancelaria poszukuje osoby z pomysłami, entuzjazmem i umiejętnością analitycznego myślenia

Opis stanowiska:

  • przygotowywanie analiz, raportów oraz zestawień,
  • weryfikowanie poprawności i kompletności danych,
  • praca na dużych wolumenach danych,
  • współpraca przy automatyzacji raportów,
  • dbałość o relacje z klientami,
  • praca w małym zespole.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobra znajomość Excela,
  • umiejętności analityczne,
  • zamiłowanie do pracy z liczbami,
  • dokładność, systematyczność i terminowość,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • doświadczenie w kontakcie z klientem będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość branży windykacyjnej będzie dodatkowym atutem.

Kancelaria oferuje:

  • pracę w Siechnicach, przy ul. Kwiatkowskiego 24,
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość rozwoju, nabywania nowych umiejętności, samodzielność w realizacji celów,
  • kulturę organizacyjną opartą na wzajemnym szacunku,
  • elastyczny czas pracy - możliwość pracy zdalnej,
  • work-life balance,
  • pracę w nowoczesnym biurze, z kawą na dzień dobry,
  • atrakcyjną lokalizację biura (poza Wrocławiem, dojazd bez korków, fitness club w budynku, dostępny bezpłatny parking).

5. Pracownik administracyjno-biurowy

Opis stanowiska:

  • koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (nadawanie listów, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie wysyłek, obsługa programu pocztowego, skanowanie korespondencji),
  • archiwizacja i prowadzenie dokumentów Kancelarii,
  • pomoc w zarządzaniu biurem, w tym odbieranie i wysyłanie poczty, prowadzenie korespondencji e-mail,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • wsparcie administracyjne pozostałych działów w Kancelarii,
  • pomoc w organizacji ważnych wydarzeń firmowych.

Wymagania:

  • zaangażowanie,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • inicjatywa w zakresie powierzonych zadań oraz samodzielność,
  • wysoka kultura osobista,
  • znajomość pakietu MS Office, znajomość Exela będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Kancelaria oferuje:

  • pracę w Siechnicach, przy ul. Kwiatkowskiego 24,
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (pensja podstawowa + prowizja),
  • możliwość rozwoju, nabywania nowych umiejętności, samodzielność w realizacji celów,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kulturę organizacyjną opartą na wzajemnym szacunku,
  • work-life balance,
  • pracę w nowoczesnym biurze, z kawą na dzień dobry,
  • atrakcyjną lokalizację biura (poza Wrocławiem, dojazd bez korków, fitness club w budynku, dostępny bezpłatny parking).

W razie dodatkowych pytań należy kontaktować się pod numerem telefonu 665 142 782 lub mailowo [email protected].

Aby zaaplikować na powyższe stanowiska należy wysłać CV na adres [email protected] dołączając klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Kancelarię Prawną HYPERION Gałek&Wspólnicy Spółka komandytowa z siedzibą pod adresem ul. Kwiatkowskiego 24 w Siechnicach (55-011), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu."

Jeżeli chcesz, aby Kancelaria zachowała Twoje CV w swojej bazie rekrutacyjnej należy dodatkowo umieścić w CV następującą zgodę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Kancelarię Prawną HYPERION Gałek&Wspólnicy Spółka komandytowa z siedzibą pod adresem ul. Kwiatkowskiego 24 w Siechnicach (55-011)."

  • Więcej
  • w kategorii praca