Oferta pracy w Centrum Kultury w Siechnicach
Zobacz też:
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa czytelników (zapisywanie nowych czytelników, obsługa wypożyczeń i zwrotów, realizacja i monitoring zamówień elektronicznych, realizacja kwerend bibliograficznych itp.),
- udostępnianie i opracowywanie zbiorów bibliotecznych w systemie MAK,
- pomoc w wyszukiwaniu i wyborze literatury czytelnikom, obsługa użytkowników komputerów i sprzętu biurowego,
- współtworzenie (w tym również pisanie) projektów oraz realizowanie programów edukacyjnych, warsztatów, rozwijających czytelnictwo wśród wszystkich wiekowo mieszkańców,
- budowanie wizerunku otwartego miejsca aktywności dla mieszkańców.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie, oczekiwane kierunkowe (bibliotekoznawstwo) lub pokrewne (w tym: humanistyczne, informacja naukowa, filologia polska, pedagogika, pozostali pracownicy bibliotek, galerii, muzeów, informacji naukowej i pokrewni),
- ogólna wiedza z zakresu literatury oraz rynku nowości wydawniczych,
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office, atutem będzie umiejętność obsługi programu bibliotecznego MAK lub innych programów biblioteczny oraz programów graficznych,
- umiejętność kreatywnego myślenia oraz dobre umiejętności komunikacyjne,
- wysoka kultura osobista,
- dodatkowo: predyspozycje do organizowania i prowadzenia działalności kulturalno-oświatowej (mile widziane doświadczenie w tym zakresie); prawo jazdy kat B, znajomość obsługi portali społecznościowych.
Oferta:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo,
- wynagrodzenie adekwatne do wykształcenia, posiadanego doświadczenia zawodowego oraz zaangażowania,
- możliwość szkoleń i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- świadczenia socjalne, możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie.