Oferta Pracy: Asystent Działu optyki okularowej
Zobacz też:
Podstawowy zakres obowiązków:
- przyjmowanie dostaw do biura oraz rejestracja w systemie wewnętrznym,
- poprawne kompletownie zamówień,
- rozdysponowywanie produktów do salonów sprzedaży,
- prace biurowo-magazynowe.
Oczekujemy:
- swobodnego poruszania w środowisku MS Office, w tym biegle MS Excel,
- dokładności, sumienności,
- umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu,
- wykształcenie min. średniego,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- zatrudnienie w centrali dużej rozwijającej się stale firmy,
- pracę pełną wyzwań w nowoczesnym biurze z dala od korków,
- możliwość rozwoju osobistego i zdobycia unikalnego doświadczenia,
- możliwość przystąpienia do programu benefitów sportowo-rekreacyjnych oraz prywatnej bezpłatnej opieki medycznej,
- rabaty pracownicze na asortyment sklepów,
- swobodną atmosferę i dużą niezależność.
Jeśli zainteresowała Cię oferta prosimy prześlij CV na adres mailowy [email protected]
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji prowadzonej przez Avenir Medical Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.”
CV nie zawierające Klauzul nie mogą być uwzględnione.
Szczegóły odnośnie przysługujących praw zajdziesz tutaj: http://avenirmed.com/Klazula_informacyjna_dla_kandydatow_do_pracy.pdf