Miasto i Gmina Siechnice - Portal Mieszkańców. Aktualności, forum, komunikacja.

Portal Mieszkańców Siechnic

Wygenerowano: 19-11-2019
Termy Jakuba w Oławie
17.08.2019

Przyszłe klasyki, na zakupie których nie stracisz, a możesz sporo zyskać

Według polskich przepisów samochód zabytkowy to taki, który ma co najmniej 25 lat, a żaden kolejny egzemplarz wskazanego modelu nie został wyprodukowany w ciągu ostatnich 15 lat. Niestety nie każdy pojazd ma szansę stać się wyjątkowym. Jest jednak na rynku całkiem sporo modeli, które za kilka lub kilkanaście lat mogą być bardzo pożądane przez prawdziwych fanów motoryzacji.

Siechnice: Przyszłe klasyki, na zakupie których nie stracisz, a możesz sporo zyskać

Zakup samochodu, który predysponuje do uzyskania miana samochodu zabytkowego zawsze powinien być podyktowany chęcią czerpania przyjemności z jazdy. Coraz łatwiej wskazać modele, które już niedługo mogą gwałtownie nabrać na wartości. Ale kupując klasyka jedynie z chęcią szybkiego wzbogacenia się możemy spotkać się ze sporym rozczarowaniem, gdy zamiast zysku zanotujemy stratę.

Oto 3 modele samochodów, które jeszcze nie są drogie, ale już niedługo mogą być prawdziwymi kąskami na rynku samochodów zabytkowych.
 

Mercedes-Benz C124

Model dostać można było w wersji z różnymi silnikami i bardzo bogatym wyposażeniem (automatyczna klimatyzacja, pełna elektryka szyb, podgrzewanie foteli). Tak czy inaczej, największym zainteresowaniem cieszą się auta z 6-cylindrowymi silnikami. Mercedes-Benz C125 cechuje długie nadwozie i proste kształty, które przyciągają wprawione oko miłośników klasyki.

Cena: od 10 000 zł do 44 000 zł.
 

Renault Avantime

Mówi się, że Renault Avantime jest najbardziej niedocenionym samochodem ostatnich lat. To awangardowe auto szybko zostało odrzucone przez rynek, ale czy słusznie? Jedynie 8557 egzemplarzy ujrzało światło dzienne, dzięki czemu jest teraz dobrze rokującym youngitmerem. Zainteresowani tym modelem powinni celować w wersję z 3-litrowym silnikiem V6 o mocy 210 KM.

Cena: ok. 20 000 zł.
 

Alfa Romeo GTV

Mowa tutaj nie o pierwszym, klasycznym modelu GTV, lecz tym produkowanym w latach 90. Z pozoru mogłoby się wydawać, że model ten nie ma zbyt wiele do zaoferowania, jednak mamy tutaj do czynienia ze skomplikowanym tylnym zawieszeniem czy silnikami JTS z bezpośrednim wtryskiem. Uwagę zainteresowanych powinna zwrócić wersja Spider.

Cena: ok. 10 000 zł.
 

Kupując klasyka nie zapomnij o ubezpieczeniu. Skrojona na miarę polisa uchroni Cię przed nieplanowanymi wydatkami z tytułu napraw i nie tylko. Przykładowy pakiet ubezpieczeń dla klasyka znajdziesz tutaj: https://www.lancasterinsurance.co.uk/insurance/classic-car-insurance.


Wczytuję komentarze...