Prace modernizacyjne na sieci wodociągowej w Siechnicach: możliwe obniżone ciśnienie wody
Zobacz też:
Celem modernizacji jest poprawa jakości usług wodociągowych oraz zapewnienie niezawodności dostaw wody do gospodarstw domowych i przedsiębiorstw. Wszelkie pytania oraz zgłoszenia problemów związanych z dostawą wody można kierować do biura Zakładu Gospodarki Komunalnej pod numerem tel. 71/311 39 33, a w przypadku awarii tel. 601 155 462, 691 337 055 (wodociągowe) lub tel. 609 378 152 (kanalizacyjne).
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ZGK to przedsiębiorstwo zajmujące się świadczeniem usług komunalnych na terenie gminy. Jego siedziba znajduje się przy ul. Żernickiej 17 w Świętej Katarzynie (55-010). Biuro Obsługi Klienta (BOK) mieści się na parterze, wejście B.
Kontakt telefoniczny z biurem możliwy jest pod numerem 71 311 39 33, a drogą mailową poprzez adres [email protected].
Godziny pracy Biura Obsługi Klienta:
- w poniedziałki od 7:30 do 13:30,
- we wtorki od 9:00 do 15:00,
- w środy od 11:00 do 17:00,
- w czwartki od 9:00 do 15:00
- w piątki od 9:00 do 15:00 (piątek jest dniem bez obsługi interesantów)
W przypadku zgłaszania awarii wodociągowych można dzwonić pod numery telefonów 601 155 462 lub 691 337 055. Awarię kanalizacyjną zgłasza się pod numerem telefonu 609 378 152.
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. jest odpowiedzialny za dostarczanie wysokiej jakości usług komunalnych, w tym zaopatrzenie w wodę oraz utrzymanie sieci kanalizacyjnej, co jest kluczowe dla komfortu życia mieszkańców gminy.