Rozpoznawalność Twojej marki zależy od jej pozycji w Google. Dzięki SEO trwale zapiszesz się w świadomości klientów
Zobacz też:
Konsumenci wybierają te produkty, które już znają. Nawet jeżeli wcześniej ich nie wypróbowywali
Brylanty Tiffany'ego nosi wąska grupa kobiet, Ferrari w garażu ma nikły promil kierowców – a mimo to stojące za nimi brandy kojarzą praktycznie wszyscy, którzy kiedykolwiek mieli do czynienia z biżuterią albo samochodami. To jest właśnie świadomość marki, jeden z najważniejszych czynników przy podejmowaniu decyzji zakupowych. A co ma https://www.inseo.pl/pozycjonowanie-stron/ do kreowania rozpoznawalności firmy i wywoływania wśród odbiorców pożądanych skojarzeń?
Jak tłumaczą eksperci z agencji INSEO, Search Engine Optimization stanowi podstawę nowoczesnego pozycjonowania stron internetowych. Zajęcie stosownie wysokiego miejsca w prezentowanych przez Google wynikach wyszukiwania gwarantuje, że na stronę firmy trafi znacznie więcej użytkowników niż wcześniej. Naturalnie nie wszyscy będą robili zakupy, niektórzy dopiero poszukują informacji o określonych towarach, specjalistycznych usługach etc. Jeżeli jednak zawartość strony okaże się pożyteczna, prawdopodobieństwo rychłego powrotu internautów – tym razem w celach konsumenckich – wzrasta niepomiernie.
SEO daje Ci maksymalną pewność, że strona www Twojej firmy spełnia obowiązujące normy jakości
Czym dokładnie jest rzeczona „optymalizacja pod silnik wyszukiwarki”? Krótko rzecz ujmując chodzi o dostosowanie witryny internetowej pod aktualne wytyczne Google. Twórcy wyszukiwarki stale ją udoskonalają, roboty indeksujące uwzględniają coraz więcej aspektów funkcjonowania stron. Lepiej rozumieją ich treść, a tym samym mogą celniej dopasowywać wyniki do intencji użytkownika, który wpisuje konkretny zestaw słów kluczowych. Zadaniem SEO jest sprawienie, aby Googleboty miały jak najmniej problemów z przeanalizowaniem zawartości firmowego serwisu. Rzecz jasna nie wolno przy tym zapominać o jakości doświadczenia użytkownika. Internauta oczekuje, że poszukiwane informacje zostaną mu podane na przysłowiowej tacy, w zrozumiałej dla niego formie. Wolne ładowanie czy zbita ściana tekstu mogą skutecznie zniechęcać do pozostawania na witrynie, a tym samym budzić złe kojarzenia z marką. Elegancka, przejrzysta i szybka strona internetowa stanowi wizytówkę, od której zależy postrzeganie całego brandu. Pozycja w Google również niebagatelne znaczenie dla końcowej oceny firmy w oczach klientów.