Miasto i Gmina Siechnice - Portal Mieszkańców. Aktualności, forum, komunikacja.

Portal Mieszkańców Siechnic

Wygenerowano: 19-10-2019
Termy Jakuba w Oławie
29.03.2019

Jak sprawić, by sklep internetowy zwiększył obroty? Google Ads i pozycjonowanie w 2019 roku

Wraz z nowym rokiem na pole promocji w wyszukiwarce internetowej wkroczyły nowe trendy. Możemy w tym wypadku mówić o wyklarowaniu się kilku znaczących tendencji z poprzedniego roku oraz o pojawieniu się kilku nowych strategii w walce o obecność marki w sieci. Przedsiębiorcy chcący utrzymać swoją dobrą lokatę i popularność oraz ci, którzy po raz pierwszy stają w szranki o intratne miejsca na stronach z rezultatami (SERP) stają więc przed nowymi wyzwaniami. Poniżej w krótkim poradniku postaramy się wyliczyć dla Państwa szereg czynników, jakie stają się nowościami w działaniach najskuteczniejszych marketerów.

Siechnice: Jak sprawić, by sklep internetowy zwiększył obroty? Google Ads i pozycjonowanie w 2019 roku

Czynniki SEO, które zmienią los strony internetowej

Jeżeli pragniemy, by nasz e-sklep odniósł sukces w zmiennej rzeczywistości globalnej pajęczyny, powinniśmy przede wszystkim wrócić do podstaw, a więc optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek. W nowym sezonie roboty indeksujące zaczęły obok dobrze przeprowadzonych działań z zakresu technical SEO (polepszenie czasu ładowania, uproszczenie kodu i skryptów, zadbanie o certyfikaty i protokoły mobilne) brać pod uwagę takie czynniki jak implementacja danych strukturalnych (rich snippets) czy też polepszenie prezentacji naszej WWW w rezultatach wyszukiwań z pomocą rozmaitych widgetów. Oczywiście prymat przy dostosowywaniu strony wiedzie także User Experience, w myśl zasady, iż co dobre dla internauty, nie może zaszkodzić Googlebotowi. Oczywiście sprawa nie jest taka prosta a na scenę wkraczają problemy z pogodzeniem dwóch perspektyw. Nade wszystko jednak dzisiejsi fachowcy SEO inwestują w przygotowanie strony głównie dla sprzętów mobilnych. Stąd też krótkie nagłówki i dzielenie tekstu na liczne akapity mające znaczenie w wygodnej lekturze artykułów z poziomu smartfona lub tabletu (na podstawie: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/).

Dlaczego Google Ads pomoże wypozycjonować stronę?

Dla tych z Państwa, którzy wciąż nie znają siły stojącej za narzędziem Ads, dawniej Adwords, przygotowaliśmy krótką definicję, w myśl której mamy do czynienia z platformą umożliwiającą promowanie strony pod postacią naśladującą organiczne wyniki wyszukiwania. Nasz opłacony i własnoręcznie zaprojektowany baner reklamowy już w kwadrans od konfiguracji zmaterializuje się w SERPach jako jeden z trzech czołowych odnośników. Kampania linków sponsorowanych w zależności od ustawień, może trafić do bardzo rozległego sieciowego audytorium przy relatywnie niskich nakładach finansowych – właśnie dlatego mamy do czynienia bardzo pomocną metodą, jeśli chodzi o ściągnięcie na stronę rzesz potencjalnych klientów. Ci zaś wzmocnią swoimi odwiedzinami takie wskaźniki rankujące jak dwell time – czas spędzany w witrynie oraz CTR – współczynnik klikalności skojarzony z serwisem. Nietrudno zatem domyślić się, że Ads nie tylko znajdzie nam nowych odbiorców, lecz także zaprocentuje w innych sferach cyfrowego świata.

Wczytuję komentarze...