GOPS: Nabór do działu księgowości

Zobacz też:
Do zadań na w/w stanowisku będzie należało m. in.:
- prowadzenie rozrachunków z kontrahentami,
- przygotowywanie dokumentów finansowych do księgowania, przygotowywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej,
- rozliczanie inwentaryzacji, pobranych zaliczek, delegacji służbowych i ewidencji przebiegu pojazdu,
- prowadzenie kasy Ośrodka w przypadku nieobecności kasjera,
- naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie dokumentacji płacowej,
- prowadzenie dokumentacji i ewidencji pracowniczych,
- sporządzanie niezbędnych raportów, analiz i sprawozdań,
- zgłaszanie i wyrejestrowywanie osób z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych za pomocą programu Płatnik,
- wykonywanie innych czynności wspomagających pracę księgowości,
- prowadzenie archiwum zgodnie z zakładową instrukcja archiwalną.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie co najmniej średnie,
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego, naliczania wynagrodzeń
- co najmniej 2-letni staż pracy w dziale księgowości/ kadr/ płac,
- znajomość programu Płatnik,
- biegła znajomość obsługi komputera i programów MS Office,
- umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej w dziale księgowości/ kadr/ płac,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, rachunkowości samorządowych jednostek budżetowych, klasyfikacji i sprawozdawczości budżetowej,
- znajomość zasad prowadzenia archiwum zakładowego,
- znajomość programów finansowo-księgowych oraz programów płacowo-kadrowych firmy Progman,
- samodzielność, terminowość, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność sprawnej organizacji pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, posiadane uprawnienia i dodatkowe umiejętności,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o niekaralności (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia – Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie),
- ewentualne referencje dotychczasowych pracodawców.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).
Osoby spełniające w/w wymagania i zainteresowane ofertą prosimy o składanie dokumentów do dnia 10 września 2010 r. na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej (sekretariat), ul. Wiosenna 7, 55-011 Siechnice, z dopiskiem „Nabór – stanowisko w dziale księgowości”. Aplikacje niekompletne lub złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni kandydaci, którzy spełnią wymogi zawarte w ogłoszeniu o naborze. Dla przyjętego pracownika może zostać zorganizowana służba przygotowawcza, która trwać będzie nie dłużej niż 3 miesiące i zakończy się egzaminem. Dokumentów nie odsyłamy.
Wszelkie informacje dotyczące naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Siechnice – www.bip.siechnice.dolnyslask.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie GOPS-u.