Zgłaszałam już dawno (18 stycznia). Tak, należy to do jego obowiązków. Zarządca na pytanie dlaczego lampy nie są naprawione, odpowiedział, że nie wie kto je zdemontował ( jakby to było najważniejsze - i tak się nie nadawały do użytku). Na odpowiedź mieszkańców, iż widzieli, że zdemontowali je pracownicy budowy odparł, że w związku z tym nie wiadomo co począć...(!). Developer zaś zapytany o lampy odparł, że on w ogóle o niczym nie wie..I tak będą nas odsyłać w nieskończoność.. MOże zadzwonią do zarządcy te osoby, które mają z nim taki doskonały kontakt?

( na wszelki wypadek zaznaczam, że byłam miła; gdyby znów padły głosy, że go zaszczuliśmy

)
Dodatkowo lista obowiązków zarządcy:
Wykaz obowiązków i uprawnień Zarządcy nieruchomości
-prowadzenie dokumentacji technicznej i finansowej dla zarządzanej nieruchomości
-sporządzanie projektów uchwał podejmowanych przez wspólnotę
-wykonywanie uchwał podejmowanych przez wspólnotę
-zapewnienie dostaw mediów – energii elektrycznej, cieplnej, wody, odprowadzenia ścieków, odbioru odpadów stałych
-utrzymanie czystości i należytego porządku w zakresie wspólnego użytkowania pomieszczeń wspólnych
-usuwanie skutków awarii
-bieżąca konserwacja części wspólnych nieruchomości
-zlecanie do wykonania bieżących remontów
-terminowe dokonywanie opłat z tytułu ubezpieczenia majątku wspólnoty i zobowiązań podatkowych
-windykacja zaległości
-zwoływanie corocznych zebrań sprawozdawczych wspólnoty
-określanie wysokości zaliczek na koszty bieżącej eksploatacji i fundusz remontowy
-zawieranie umów z firmami na wykonywanie usług na rzecz wspólnoty
-prowadzenie ewidencji dotyczącej lokali i ich mieszkańców
-dokonywanie wszelkich rozliczeń poprzez rachunek bankowy wspólnoty mieszkaniowej