adwords
Re: adwords
Lepiej stosować pozycjonowanie niż AD dużo mozna na tym zaoszczędzić.
Re: adwords
Można zastosować jedno i drugie, wtedy firma tylko zyska.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: piątek, 16 września 2016, 07:43
Re: adwords
Pozycjonowanie można z kolei osiągnąć na wiele sposobów. Do niedawna korzystałam tylko z płatnej formy reklamy, co przynosiło fajne efekty, ale przy słabszych miesiącach miewałam problemy. Wdrażam więc sobie różne inne sposoby, żeby pojawiać się też w darmowych wynikach. Całkiem kompleksowy poradnik znalazłam tutaj: http://webmetro.pl/e-commerce/reklama-s ... rnetowego/, tylko na razie nie miałam czasu na wszystkie wskazówkiNiestety z tego co pamiętam, taka forma reklamy wiąże się ze sporymi kosztami. W związku z tym w przypadku jeżeli posiadamy np. sklep online, na początku znacznie lepszą opcją będzie pozycjonowanie.

Re: adwords
Ale pozycjonowanie trwa trochę czasu, a z adwords można od razu przyciągnąć klientów, więc lepiej stosować pozycjonowanie strony i adwordsdzqu pisze:Lepiej stosować pozycjonowanie niż AD dużo mozna na tym zaoszczędzić.
Re: adwords
Ja również jestem zdania, że dobrze jest połączyć te dwie formy reklamy, bo one się dobrze uzupełniają. I AdWords wcale nie wychodzi tak drogo jeżeli potrafi się go skonfigurować i nie próbuje się wybić na frazy ogólne. Lepiej sprawdzają się frazy długiego ogona.
Re: adwords
Dla nas kampanię SEO realizuje Webrange. Moim zdaniem najlepiej łączyć Google Ads z pozycjonowaniem, bo na efekt kampanii SEO trzeba poczekać, natomiast ADS mogą przynosić klientów od samego początku prowadzenia działań. No i obie metody mogą docelowo przynosić klientów, więc to kwestia analizy, czy na pewno oba tematy się nam opłacają.