Sąsiedztwo- opinie

Ogólne forum Mieszkańców miasta Siechnice
Barbara Rogoś

Sąsiedztwo- opinie

Post autor: Barbara Rogoś »

Witam,
Nazywam się Barbara Rogoś, jestem studentką Uniwersytetu Wrocławskiego.
W ramach pracy magisterskiej przeprowadzam badania na temat stosunków sąsiedzkich pomiędzy starymi i nowymi mieszkańcami osiedli podmiejskich. W szczególności interesują mnie Siechnice.

Dlatego też proszę Państwa o pomoc i podzielenie się ze mną swoimi opiniami i odczuciami. Badania są anonimowe i poufne. Chętnych do udziału w wywiadach proszę o kontakt na Priv.

Z góry dziękuję :)

icodalej

Re: Sąsiedztwo- opinie

Post autor: icodalej »

Szanowna Pani.
Siechnice nie są "osiedlem podmiejskim" a MIASTEM o bogatej jedenastoletniej tradycji miejskiej. Niebawem będą miały Ratusz i Burmistrza, za kilka lat będą miastem powiatowym a za kilkanaście stolicą Aglomeracji Siechnickiej w skład którego wejdą takie osiedla podsiechnicke jak Wrocław, Oława, Strzelin a może i Opole.
Wszystko to oczywiście dzięki mądrości włodarzy Miasta, którzy w swojej doskonałości dbają także o wszechstronny rozwój mieszkańców oraz o harmonijne współżycie między tymi którzy w Mieście wiecznej szczęśliwości mieszkają już od dawna i tymi którzy tego szczęścia dopiero doświadczyli.

Jak widać Pani zainteresowanie Siechnicami jako przedmiotem badań "na temat stosunków sąsiedzkich pomiędzy starymi i nowymi mieszkańcami" jest całkowicie pozbawione sensu, gdyż musiałaby Pani opisać je trzema słowami "Raj na ziemi".

Awatar użytkownika
niutek

Post autor: niutek »

Oględnie rzecz ujmując zgadzam się z przedmówcą ;)
Myślę jednak, że poważnie rzecz traktując "nowi" sąsiedzi niezbyt integrują się ze "starymi" a "starzy" niezbyt im to ułatwiają, ba! nawet nie zachęcają. "Nowych" widać lecz nic poza tym. Osobiście nie znam żadnego "nowego" sąsiada a mam ich cały blok pod nosem. Należy żywić nadzieję, że uaktywnią się z pierwszymi pomrukami wiosny :)

Awatar użytkownika
Przemek(EVO)
Kontakt: