Myślałem o trochę innym przebiegu.
W Siechnicach od maja wjeżdżalibyśmy na Wschodnią Obwodnicę Wrocławia na ul. Kościuszki (będzie już gotowa). Z Obwodnicy zjeżdżalibyśmy w Blizanowicach (i tu trzeba poszerzyć drogę między Blizanowicami i Trestnem), później już jest dobrze (przejazd przez Trestno - droga powiatowa) lub znośnie (ul. Opatowicka i ul. Międzyrzecka - należą do Wrocławia).
W tym wariancie mamy do przebudowy, na nasz gminny koszt, jedynie odcinek Blizanowice - Trestno (około 800 m).
W wariancie Brochowskim nasza gmina nie inwestuje nic. Jedynie Wrocław przykrywa asfaltem kostkę na części ul. Ziemniaczanej lub na części ul. Mościckiego (po około 800 m).
Najlepiej zrealizować oba warianty. Jeśli jeden - to znaczenia nie ma który. Każdy jest dobry.
Grom
Płatna A4 - korki na Krakowskiej i Opolskiej
-
- Posty: 279
- Rejestracja: środa, 20 stycznia 2010, 16:51
Re: Płatna A4 - korki na Krakowskiej i Opolskiej
Grom dobrze mówi, ja też bym realizował oba warianty, bo wówczas każdy będzie jeździł tak jak jemu jest bliżej i wygodniej.
Re: Płatna A4 - korki na Krakowskiej i Opolskiej
nie wiedziałem o zjeździe w Blizanowicach, to zmienia postać rzeczy, w takim układzie wariant ten jest również możliwy do realizacji