Wpis do ksiegi

Dyskusje mieszkańców osiedla

Wpis do ksiegi

Postautor: kudeł » czwartek, 24 stycznia 2008, 10:03

witam,
czy ktos kto ma juz za soba wizyte w sadzie w olawie (w wydziale ksiag wieczystych) moze podzielic sie wrazeniami co i jak?
pzdr,
kuba
kudeł
 
Posty: 79
Rejestracja: piątek, 29 września 2006, 09:40

Re: Wpis do ksiegi

Postautor: monisien » czwartek, 24 stycznia 2008, 15:28

Ja tam byłam...
Ale to było rok temu i przy okazji kredytu hipotecznego... :(
Napisałam podanie o potwierdzenie wpisu do księgi i przysłali mi do domu...
Nawet nie wchodziłam do pomieszczenia, tylko na recepcji to załatwiłam.

Z tego, co wiem Sąd w Oławie działa o wiele szybciej niż we Wrocku. :D
Awatar użytkownika
monisien
 
Posty: 94
Rejestracja: czwartek, 23 listopada 2006, 10:43
Lokalizacja: Siechnice

Re: Wpis do ksiegi

Postautor: Tomek79 » czwartek, 24 stycznia 2008, 15:55

Witam,
byłem tam i jeżeli chodzi o Nasze mieszkania to w Sądzie tylko płacimy w kasie na 1 piętrze za wniosek o wpis hipoteki a kwota to 200 zł i potem jedziemy na koniec Oławy na ulicę 3 Maja 26 do Wydziału Ksiąg Wieczystych i tam składamy 3 sztuki dokumentów, które powinien nam przygotować bank i Pani nam podbija jeden sobie zostawia i informuje o tym żeby spokojnie czekać. Podobno ok miesiąca.
Tomek79
 
Posty: 142
Rejestracja: środa, 7 grudnia 2005, 11:31
Lokalizacja: Siechnice

Re: Wpis do ksiegi

Postautor: kudeł » czwartek, 24 stycznia 2008, 16:03

a pamietasz moze godziny pracy tych oddzialow? sa tam raczej dlugie kolejki czy mozna to zalatwic "od reki"?
dokumenty z banku juz odebralem wiec jestem gotowy do nich wyruszyc:)
pzdr,
kuba
kudeł
 
Posty: 79
Rejestracja: piątek, 29 września 2006, 09:40

Re: Wpis do ksiegi

Postautor: Tomek79 » czwartek, 24 stycznia 2008, 16:08

Witam,
tu jest wszystko na http://www.wroclaw.so.gov.pl/struktura4 ... hp?rejon=3. Co do kolejek to w jak byłem to w kasie nie było nikogo , a w Księgach kilka osób ale bardzo szybko idzie.
Tomek79
 
Posty: 142
Rejestracja: środa, 7 grudnia 2005, 11:31
Lokalizacja: Siechnice

Re: Wpis do ksiegi

Postautor: monisien » czwartek, 24 stycznia 2008, 20:35

Hmmm...
No to widocznie u mnie to wszystko załatwiał bank. :D

PS Tomek, super ten Twój mały bąbel. :D :D
Awatar użytkownika
monisien
 
Posty: 94
Rejestracja: czwartek, 23 listopada 2006, 10:43
Lokalizacja: Siechnice

Re: Wpis do ksiegi

Postautor: pinkf » środa, 27 lutego 2008, 10:59

Właśnie wróciłem z wojaży po sądach w Oławie. W skróconej wersji:
1. V Wydział Ksiąg znajduje się w Oławie na ulicy 3 Maja 26 (baaaardzo długa ulica). Jadąc od Wrocławia będzie to nieciekawy budynek po lewej stronie obok sporych magazynów budowlanych. Poznacie po pięknie zabłoconym parkingo-poboczu z kałużami oraz powiewającymi flagami (że też nikomu nie wstyd wieszać flagi narodowej koło parkingo-poboczu z błotkiem, ciapą i kałużami).
2. Po wyskoczeniu z auta przez kałuże (szyberdach się przydaje !), śmigamy do urzędu.
3. Atakujemy punkt informacyjny (pokój nr 3) na I piętrze.
4. Okazuje się, że nikt nas nie poinformował, że należy mieć ksero dokumentów i oczywiście w budynku urzędu punktu ksera nie ma a pani obsługująca nie wie, gdzie jest najbliższy (swoją drogą znajduje się on niedaleko dworca PKS).
5. Na koniec czeka nas opłata (co ciekawe można dokonać wpłaty w domku przelewem - 200zł).
6. Mamy czekać na list polecony.

Podsumowując:
a) bank dał nam papierek, który musimy zanieść do urzędu, który znów zanosimy do banku - chyba kogoś potentegowało
b) należy mieć przy sobie ksero dokumentów z banku
c) nie wszystkie urzędy w kraju mają punkt ksera - tu mają pole popisu własne działalności :)
d) ciekawe ile poczcie zajmie dostarczenie listu poleconego
e) czas:
- dojazd: 40 min (najpierw pojechaliśmy na ulicę 11 Listopada 12, ech...)
- szukanie punktu ksero: 10 min
- wypisanie wniosku i załatwienie w urzędzie: 5 min

Pozdrawiam i życzę wytrwałości w bojach!
pinkf
 
Posty: 30
Rejestracja: środa, 5 września 2007, 09:20


Re: Wpis do ksiegi

Postautor: kudeł » środa, 27 lutego 2008, 11:51

Witam,
ja tez juz mam za soba wizyte w olawie - pod koniec stycznie. oczoraj odebralem list polecony z sadu w olawie i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu byla to informacja wystawiona (chyba) 5. lutego o tym ze sad juz dokonal wpisu w dziale (chyba) IV mojej ksiegi wieczystej. wniosek - poczcie dostarczenie informacji z sadu zajelo dwa razy wiecej czasu niz dokonanie wpisu przez sad:| ale i tak jestem szczesliwy ze tak szybko udalo sie to zalatwic (az strach myslec ile takie rzeczy trwaja we wroclawskim sadzie...) :)

pzdr
kuba
kudeł
 
Posty: 79
Rejestracja: piątek, 29 września 2006, 09:40

Re: Wpis do ksiegi

Postautor: kudeł » poniedziałek, 3 marca 2008, 21:35

Odbieral juz ktos moze potwierdzenie wpisu do ksiegi wieczystej? To sie odbiera w sadzie glownym czy w "V wydziale"? Ile kosztuje taka przyjemnosc i czy da sie to zalatwic "od reki"?
pzdr,
kuba
kudeł
 
Posty: 79
Rejestracja: piątek, 29 września 2006, 09:40


Wróć do Osiedle Zielony Pagórek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Popularne w serwisie Siechnice.com.pl

cron