Do prezesa Leszka Piecyka

Usunięte / nieaktualne posty.
Orion
Posty: 268
Rejestracja: czwartek, 24 listopada 2005, 19:57
Lokalizacja: Święta Katarzyna
Kontakt:

Do prezesa Leszka Piecyka

Post autor: Orion »

Panie prezesie,
pańscy klienci, właściciele mieszkań ze wspólnot mieszkaniowych Gwiaździsta i Słoneczna w Radwanicach mają do Pana pytania i pretensje dotyczące zarządzania ich nieruchomościami.

Zapraszam Pana do lektury i udzielenia odpowiedzi:
http://siechnice.pl/forum/viewtopic.php?p=14281#14281

Pozdrawiam,
Orion

Awatar użytkownika
ITI
Posty: 192
Rejestracja: środa, 7 grudnia 2005, 21:10
Lokalizacja: Siechnice
Kontakt:

Post autor: ITI »

Ciekawa sprawa nie powiem.

Orion
Posty: 268
Rejestracja: czwartek, 24 listopada 2005, 19:57
Lokalizacja: Święta Katarzyna
Kontakt:

Post autor: Orion »

Właściciele mieszkań zgłaszają awarie, np. zepsute drzwi: http://siechnice.pl/forum/viewtopic.php?p=15043#15043

źle są sprzątane klatki schodowe: http://siechnice.pl/forum/viewtopic.php?p=15050#15050

... a pan zarządca Leszek Piecyk nie reaguje na maile i telefony...

Awatar użytkownika
ITI
Posty: 192
Rejestracja: środa, 7 grudnia 2005, 21:10
Lokalizacja: Siechnice
Kontakt:

Post autor: ITI »

Z informacji jakie otrzymałem w MSM "Czechnica" ( telefonicznie, a nie za pomocą forum internetowego) wynika, że sposób komunikowania pomiędzy Zarządcą Nieruchomości a właścicielami mieszkań we Wspólnotach Mieszkaniowych jest określony i wydaje się , w miarę precyzyjny.

Informacje o możliwościach komunikacji są każdorazowo zawarte w pismach dostarczanych do Właścicieli. Zarządca Nieruchomości nie odpowiada na anonimowo zgłaszane usterki gdyż prowadząc ewidencjonowany dziennik usterek, musi odnieść zgłoszenie do lokalu mieszkalnego, części nieruchomości wspólnej bądź Wspólnoty Mieszkaniowej z zapisem osoby zgłaszającej usterkę.

Czyli Orionie i Ty możesz zgłosić usterkę pod warunkiem, że jesteś właścicielem mieszkania w jeden ze wspólnot zarządzanych przez MSM "Czechnica", ale na pewno nie za pomocą...forum internetowego.

Orion
Posty: 268
Rejestracja: czwartek, 24 listopada 2005, 19:57
Lokalizacja: Święta Katarzyna
Kontakt:

Post autor: Orion »

ITI pisze:Z informacji jakie otrzymałem w MSM "Czechnica" ( telefonicznie, a nie za pomocą forum internetowego) (...)
Czyli Orionie i Ty możesz zgłosić usterkę (...), ale na pewno nie za pomocą...forum internetowego.
A dlaczego nie przez forum? Dlaczego tak to podkreślasz?
To po co założyłeś forum MSM Czechnica?
Zarządca przyznał na zebraniu, że czyta forum mieszkańców osiedla.
I widocznie nie przeszkadza mu fakt, że wpisy na forum są anonimowe.

Czy Ty jesteś rzecznikiem MSM lub zarządcy?
Czy Jaśnie Szanownemu Panu Zarządcy Nieruchomości spadnie czapka z głowy, jeśli odpowie na skargi swoich klientów? "Nawet" na forum?

Ten ustalony "sposób komunikowania" nie działa, bo na skargi, przekazywane telefonicznie - i wcale nie anonimowo - nie ma reakcji. Najpierw zachęca się mieszkańców do wysyłania maili z informacją, a później się na nie nie odpowiada.

A jeśli zdarzy się prawdziwa informacja o usterce, ale anonimowa, to JSzPZ jej nawet nie sprawdzi, bo nie zniży się do anonimów? Przecież to śmieszne i głupie...

Na forum mieszkańców gminy głos zabiera wójt, radni, członkowie Rad Osiedli, animatorzy kultury z GCK - i nikt się nie obraża o anonimowość, nikomu też do głowy nie przyjdzie żądać od swoich rozmówców podpisywania się imieniem i nazwiskiem. Albo chce się utrzymywać kontakt z mieszkańcami, albo nie. Internet jest środkiem komunikacji jak każdy inny. A lekceważenie klientów, ktorzy płacą zarządcy za usługi, źle świadczy o zarządcy.

Awatar użytkownika
ITI
Posty: 192
Rejestracja: środa, 7 grudnia 2005, 21:10
Lokalizacja: Siechnice
Kontakt:

Post autor: ITI »

Każda instytucja publiczna prowadzi swoje księgi spraw i nie są one prowadzone droga elektroniczną lecz aktową. Jest to element potwierdzający, że dane zgłoszenie było odnotowane i w ciągu 2 tygodni od zgłoszenia sprawa powinna być rozwiązana w jakiś sposób. Tak działały i działają kancelarie do dziś. Po prostu takie panują procedury.

Rzecznikiem MSM na pewno nie jestem i jeżeli dalej masz wątpliwości na temat zgłaszania usterek to odwiedź osobiście biuro spółdzielni i pogadaj o tym z prezesem, bo mam wręcz ręce rozłożone.

A forum to jest pośrednim kontaktem z biurem spółdzielni nie bezpośrednim. Nie jest powiedziane, że pisząc na nim załatwisz sprawę, którą trzeba potraktować formalnie. Jak widzisz i na moją odpowiedź czekasz jakiś czas.

tumitowisi
Posty: 1
Rejestracja: wtorek, 13 listopada 2007, 08:43
Lokalizacja: Gwiaździsta, Radwanice

Post autor: tumitowisi »

ITI, przeczytałbyś wątek zanim tak kategorycznie zabierzesz głos w dyskusji. NIGDZIE nie jest napisane, że próbujemy załatwić sprawy poprzez forum i WSZĘDZIE jest napisane, że dzwonimy, piszemy maile a zarządca mimo to ma nas w poważaniu.

ODPOWIEDZ