Podobno niektórzy marketerzy i sprzedawcy potrafią całkiem precyzyjnie oszacować, jak dobrze "rokuje" dany kontakt na zawarcie transakcji. Ktoś wie, jak przełożyć takie różne nie-liczbowe czynniki na procenty?
Wiele usług reklamowych jest promowanych w taki sposób, że zwiększają szansę o sprzedaż o x%. I niby jak to wyliczyć, obiektywnie zmierzyć?
szansa na sprzedaż
Re: szansa na sprzedaż
Dobra, będzie na przykładzie. Gdzieś na https://afterweb.pl/google-ads-adwords/ jest wzmianka, że te reklamy w wyszukiwarce zwiększają szansę na sprzedaż. Tylko w jakim stopniu, jak się optymalizuje ten współczynnik konwersji, żeby jak najwięcej kliknięć przekładało się pozyskanie klienta???edyasbo pisze: ↑czwartek, 3 września 2020, 08:15Podobno niektórzy marketerzy i sprzedawcy potrafią całkiem precyzyjnie oszacować, jak dobrze "rokuje" dany kontakt na zawarcie transakcji. Ktoś wie, jak przełożyć takie różne nie-liczbowe czynniki na procenty?
Wiele usług reklamowych jest promowanych w taki sposób, że zwiększają szansę o sprzedaż o x%. I niby jak to wyliczyć, obiektywnie zmierzyć?