Trochę o sobie :-)

Sami o sobie, czyli kim są i czym się interesują mieszkańcy Siechnic
Tomek79
Posty: 142
Rejestracja: środa, 7 grudnia 2005, 11:31
Lokalizacja: Siechnice
Kontakt:

Trochę o sobie :-)

Post autor: Tomek79 »

Witam wszystkich serdecznie.
Pojawiłem się na tym forum nie tak dawno ale staram się tu być jak najcześciej co zostało zauważone przez Naszego Admina, który zrobił mnie Moderatorem (za co jestem mu bardzo wdzięczny i będę się starał z tego w 100% wywiązywać). Pewnie większość Forumowiczów mnie zna ale może nie kojarzy. W Siechnicach mieszkam od 1987 roku na początku na ulicy Ciepłowniczej z małą 3-letnią przerwą (wtedy mieszkałem we Wrocławiu), a obecnie mieszkam na ulicy Osiedlowej z moją wspaniałą Żoną (którą zresztą znam od podsawówki) i po tylu latach Nasze drogi się zeszły. Na codzień pracuję we Wrocławiu i studiuję zaocznie Informatykę (ostatni rok - w końcu :D ). Uwielbiam grać w kosza ale ostatnio zapomniałem już jak wygląda piłka (to z braku czasu niestety), dodatkowo bardzo lubię jazdę rowerem (nie mogę się już doczekać wiosny).
Tyle może na początek.
Pozdrawiam wszystkich gorąco i oczekuję na Wasze wypowiedzi.

Awatar użytkownika
Przemek(EVO)
Posty: 246
Rejestracja: wtorek, 13 grudnia 2005, 22:04
Lokalizacja: Siechnice
Kontakt:

Post autor: Przemek(EVO) »

He he bardzo dobrze, że w koncu forum zaczelo sie rozwijać i jesteś moderatorem, i dobrze ze powstał taki temat (choc powiem szczerze mialem taki sam pomysł tematu ale mnie wyprzedziłeś hehe). Ja mieszkam w Siechnicach od urodzenia i jestem bardzo zżyty z tą miejscowościa od kilku lat mimo mojego mlodego wieku zacząłem aktywnie działać, z sukcesami i porażkami mam nadzieje, że w przyszłosci bedzie wiecej sukcesów.
Moje zamiłowania to przede wszystkim motoryzacja(od malego), i to zostaje do konca życia (kilka sukcesów juz bylo) dobra muzyka, gierki (uwielbiam Final Fantasy), książka jak znajdzie sie czas, dobry film i troche tego jeszcze jest nie będę przynudzał.....hehehe

Tomek79