Ubezpieczenie samochodu co warto?

Ogólne forum Mieszkańców miasta Siechnice
lupilu
Posty: 40
Rejestracja: piątek, 6 maja 2016, 08:33

Ubezpieczenie samochodu co warto?

Post autor: lupilu »

Hej, piszę do was zdesperowana dziewczyna która nie ma faceta ani przyjaciela co by jej doradził, a jak pytam ojca to mówi " wykup wszystko jesteś babą". Heh, a więc pytanie dotyczy ubezpieczenia samochodu. Jestem początkującym kierowcą, wiem że są różne warianty ubezpieczenia, gubię się w tym. Powiedzcie mi co warto wykupić oprócz OC. Czy warto brać NNW kierowcy i pasażerów, assistance ? Jestem kompletnie zielona, a chciałabym mieć w miarę kompletne to ubezpieczenie od różnych zdarzeń.

Awatar użytkownika
Miles
Posty: 59
Rejestracja: środa, 16 września 2009, 14:36

Re: Ubezpieczenie samochodu co warto?

Post autor: Miles »

Wg mnie warto mieć assistance i NNW, a jeśli samochód jest choć w miarę wartościowy to także i AC. Ale uwaga: nie sugeruj się tylko ceną i nie wybieraj oferty tylko dlatego, że znalazłaś najtańszą. Podejdź do brokera ubezpieczeniowego (są np. przy salonach prawie każdej marki), który ma wgląd w ofertę różnych TU. Niech Ci przeanalizuje różnicę w zakresie ubezpieczeń danych firm, bo czasami za ofertę np 5% droższą można mieć dużo, dużo szerszy zakres i warto wtedy dopłacić.

magwit
Posty: 7
Rejestracja: czwartek, 9 czerwca 2011, 12:30

Re: Ubezpieczenie samochodu co warto?

Post autor: magwit »