Strona 1 z 1

Re: adwords

: czwartek, 21 lipca 2016, 11:11
autor: dzqu
Lepiej stosować pozycjonowanie niż AD dużo mozna na tym zaoszczędzić.

Re: adwords

: piątek, 22 lipca 2016, 07:49
autor: Sumire
Można zastosować jedno i drugie, wtedy firma tylko zyska.

Re: adwords

: piątek, 16 września 2016, 07:49
autor: joanna_kuzniewska
Niestety z tego co pamiętam, taka forma reklamy wiąże się ze sporymi kosztami. W związku z tym w przypadku jeżeli posiadamy np. sklep online, na początku znacznie lepszą opcją będzie pozycjonowanie.
Pozycjonowanie można z kolei osiągnąć na wiele sposobów. Do niedawna korzystałam tylko z płatnej formy reklamy, co przynosiło fajne efekty, ale przy słabszych miesiącach miewałam problemy. Wdrażam więc sobie różne inne sposoby, żeby pojawiać się też w darmowych wynikach. Całkiem kompleksowy poradnik znalazłam tutaj: http://webmetro.pl/e-commerce/reklama-s ... rnetowego/, tylko na razie nie miałam czasu na wszystkie wskazówki :D

Re: adwords

: czwartek, 27 października 2016, 20:33
autor: Seven
dzqu pisze:Lepiej stosować pozycjonowanie niż AD dużo mozna na tym zaoszczędzić.
Ale pozycjonowanie trwa trochę czasu, a z adwords można od razu przyciągnąć klientów, więc lepiej stosować pozycjonowanie strony i adwords

Re: adwords

: czwartek, 23 listopada 2017, 15:43
autor: aga_a
Ja również jestem zdania, że dobrze jest połączyć te dwie formy reklamy, bo one się dobrze uzupełniają. I AdWords wcale nie wychodzi tak drogo jeżeli potrafi się go skonfigurować i nie próbuje się wybić na frazy ogólne. Lepiej sprawdzają się frazy długiego ogona.

Re: adwords

: czwartek, 5 sierpnia 2021, 06:55
autor: cut
Dla nas kampanię SEO realizuje Webrange. Moim zdaniem najlepiej łączyć Google Ads z pozycjonowaniem, bo na efekt kampanii SEO trzeba poczekać, natomiast ADS mogą przynosić klientów od samego początku prowadzenia działań. No i obie metody mogą docelowo przynosić klientów, więc to kwestia analizy, czy na pewno oba tematy się nam opłacają.