Idzie wiosna czas na nową sylwetkę !

Ogólne forum Mieszkańców miasta Siechnice
DaskaDelecka
Posty: 1
Rejestracja: piątek, 26 lutego 2016, 15:58

Idzie wiosna czas na nową sylwetkę !

Post autor: DaskaDelecka »

Kochane kobietki, czy wzięłyście się już za poprawę sylwetki w nadchodzącym sezonie letnim? ja ostro studiuję ostatnio tematykę fitness i coraz bliżej jestem do momentu kiedy udam się do klubu sportowego poćwiczyć ciężarkami, a jak u Was, są już przygotowania? 8)

baletniczka
Posty: 53
Rejestracja: środa, 16 marca 2016, 19:18

Re: Idzie wiosna czas na nową sylwetkę !

Post autor: baletniczka »

A nie lepiej zastosować po prostu dietę MŻ + 3 razy w tygodniu ćwiczenia? Efekty będą na pewno, a my nie stracimy fortuny na jakieś suplementy i dietetyków! PRzy odchudzaniu można pić albo łykać olej z wiesiołka w kapsułkach (np. gal w zielonym opakowaniu - innych nie znam).

mozajka
Posty: 6
Rejestracja: wtorek, 12 stycznia 2016, 10:14
Kontakt:

Re: Idzie wiosna czas na nową sylwetkę !

Post autor: mozajka »

Ja polecam zmienić dietę na dietę z parowaru, waga spada błyskawicznie.

kermmitt
Posty: 43
Rejestracja: czwartek, 10 grudnia 2015, 19:21

Re: Idzie wiosna czas na nową sylwetkę !

Post autor: kermmitt »

Niby tak, ale jak tu pracować nad nową sylwetką, gdy nie wiadomo jak wyleczyć grypę ? Niestety taka zmiana pogody sprzyja zachorowań. Ja zatem póki co się kuruje i staram uważać na kalorię :)

namdu
Posty: 17
Rejestracja: czwartek, 31 marca 2016, 08:44

Re: Idzie wiosna czas na nową sylwetkę !

Post autor: namdu »

Najlepiej to dużo ruchu i zdrowe, regularne posiłki ;)

Sumire
Posty: 86
Rejestracja: środa, 28 maja 2014, 12:46

Re: Idzie wiosna czas na nową sylwetkę !

Post autor: Sumire »