Strona 1 z 2

System CRM - ktoś słyszał?

: poniedziałek, 3 sierpnia 2015, 10:07
autor: kalinka
Coraz częściej widzę reklamy mówiące o zarządzaniu firmą dzięki systemowi CRM, ale nie bardzo rozumiem o co w tym chodzi. Możecie to jakoś szerzej opisać?

Re: System CRM - ktoś słyszał?

: poniedziałek, 3 sierpnia 2015, 18:58
autor: EKG
wujek google zawsze pomoże 8)
https://www.google.com/search?q=systemy+crm&ie=utf-8&oe=utf-8

Re: System CRM - ktoś słyszał?

: wtorek, 4 sierpnia 2015, 13:24
autor: flo89
a tu jeszcze więcej informacji:
http://lmgtfy.com/?q=systemy+crm

Re: System CRM - ktoś słyszał?

: poniedziałek, 17 sierpnia 2015, 09:15
autor: vagiz
To jeszcze ja Ci dorzucę tylko już bezpośrednio do firmy, która się tym zajmuje i ma to opisane na stronie u siebie. Na http://www.connecto.pl znajdziesz informacje po co jest crm i czemu warto się na niego zdecydować. A Ty prowadzisz firmę czy tak z ciekawości pytasz?

Re: System CRM - ktoś słyszał?

: piątek, 11 września 2015, 14:47
autor: wiosna
Witaj,
Jak przejrzałeś wcześniejsze linki to rzuć okiem jeszcze na
http://www.kamee.pl/oferta#dedykowane-oprogramowanie-crm-zarzadzanie-relacjami-z-klientami
gdzie zobaczysz jak się tworzy systemy CRM i jakie są jego zalety.

Powodzenia

Re: System CRM - ktoś słyszał?

: poniedziałek, 14 września 2015, 11:39
autor: jotek
Ale to raczej rozwiązania dla sporych firm, a nie dla lokalnych kilkuosobowych.

Re: System CRM - ktoś słyszał?

: wtorek, 15 września 2015, 09:33
autor: Natka
Z tym się nie zgodzę. Dobra organizacja jest już potrzebna na poziomie małej firmy. Bez tego rozwój nie będzie możliwy lub też bardzo utrudniony.

Re: System CRM - ktoś słyszał?

: niedziela, 20 września 2015, 10:34
autor: Prawie Legalny
U siebie w firmie korzystam z takiego systemu i nie mogę narzekać, dzięki temu doskonale wiem, jakie zadania mam do wykonania

Re: System CRM - ktoś słyszał?

: piątek, 9 października 2015, 00:42
autor: Jessie
Oczywiście, że systemy CRM sprawdzają się także w małych firmach. I są im potrzebne, także mam dokłanie takie samo zdanie w tej kwestii, jak Natka. Zadania w każdej firmie są takie same, a ilość klientów czy pracowników nie przesądza przecież o zbędności tego typu narzędzi. Właściciele małych firm koniecznie powinni przeczytać ten wpis: https://minicrm.pl/blog/jaki-crm-dla-malej-firmy/. Bardzo ciekawe ujęcie tematu, jeśli chodzi o wdrożenie CRM-u w mniejszym przedsiębiorstwie.

Re: System CRM - ktoś słyszał?

: wtorek, 25 kwietnia 2017, 06:42
autor: cut
Jeśli chodzi o poziom funkcjonalności, to zdecydowanym liderem rynkowym jest moim zdaniem Berberis. Trudno o znalezienie solidniejszego systemu, moje doświadczenia z nim są pozytywne, a chodzi tak naprawdę o wszystko... Funkcjonalności, rozwiązania, to co oferują w stosunku do innych aplikacji. Moje doświadczenia są pozytywne, ale wcale tak nie jest w każdym przypadku. Zresztą - zerknijcie sobie nawet na funkcjonalności samej wersji Minima - mnóstwo tego jest.

Re: System CRM - ktoś słyszał?

: środa, 26 kwietnia 2017, 17:57
autor: Sasanka
Znam Berberis - bardzo dobrze ogarnięty UX, system rzeczywiście funkcjonalny, wdrożony na poziomie, działający profesjonalnie. Nasze doświadczenia mocno pozytywne. Ale też robi wrażenie to, jakie jest podejście producenta. Nawet kiedy dzwoniliśmy z naprawdę głupim problemem, to i tak we wszystkim pomagali. Mało tego - nawet zarzucali nas dodatkowymi informacjami, co powinniśmy zrobić, aby na maxa zoptymalizować ten proces. Poważnie ;-)

Re: System CRM - ktoś słyszał?

: czwartek, 27 kwietnia 2017, 06:40
autor: cut
Tam support działa na poziomie, faktycznie pomagają. Ale akurat przy CRM chodzi o to, żeby sobie radzić z tym samodzielnie - system ma być domyślny. Tutaj rzeczywiście UX jest bardzo dobrze ogarnięte, nie ma zbędnych pól, wszystko wygląda rzeczywiście praktycznie, do każdej pozycji łatwo dotrzeć. A skoro radzimy sobie jako osoby niezwiązane zupełnie z informatyką, to chyba jest dobrze.

Re: System CRM - ktoś słyszał?

: wtorek, 9 maja 2017, 17:56
autor: Sasanka
Nie da się każdego problemu rozwiązać samodzielnie, to wszystko musi przecież trwać. Systemy CRM jest potężny, ma ogrom funkcji, z tym wszystkim trzeba sobie w jakiś logiczny sposób poradzić. Support w systemach CRM pełni ważną funkcję. Jeśli nie istnieje, nie odpowiada, to czego na dobrą sprawę można się po nim spodziewać? W zasadzie niczego, a już na pewno nie uzyskacie sensownej pomocy.

Re: System CRM - ktoś słyszał?

: środa, 10 maja 2017, 06:43
autor: cut
Wszystkie funkcjonalności systemu są opisane tutaj - https://bms.krakow.pl/erp-berberis/szczegolowo/funkcjonalnosci/
Macie pokazane również screeny, tak więc w tym wszystkim nie ma niczego niesamowitego. Opisy są szczegołowe i już na tej podstawie, powinniście sobie na spokojnie z tym systemem dać radę. A jeśli nie, to są przecież inne opcje korzystania z pomocy.