Strona 2 z 3

Re: System CRM dla firmy

: piątek, 7 lipca 2017, 06:36
autor: cut
Racja. Istotne jest jedynie to, jakie możliwości daje system i jak mocno odmienia sytuację, usprawnia zarządzanie działalnością. Prawda jest taka, że opanowanie systemu CRM to żadna filozofia, chodzi po prostu o rozklikanie wszystkiego i poznanie dostępnych funkcji. I to w zasadzie wszystko. Ile to zajmie, to już zależy od konkretnej wersji systemu.

Re: System CRM dla firmy

: poniedziałek, 10 lipca 2017, 17:42
autor: Sasanka
Możliwości możliwościami, a z systemu trzeba przede wszystkim umieć korzystać, a to wcale nie każdy potrafi. Wiem też ile przynoszą kolejne tygodnie doświadczenia z systemem. Zaczynasz więcej rozumieć, wiesz o co chodzi, z czego co się bierze i właśnie takie kwestie mają kluczowe znaczenie. O ile wszystkiego dopilnujecie, to zmiany powinny być zdecydowane. System pozwala usprawniać działalność, ale wyłącznie z waszą pomocą.

Re: System CRM dla firmy

: piątek, 28 lipca 2017, 13:37
autor: phoebe
To trzeba przyznać, system crm bardzo usprawnia przepływ informacji :)

Re: System CRM dla firmy

: środa, 11 października 2017, 07:09
autor: cut
Tak jak było powiedziane - ta wersja jest pod mniejszą działalność.
Większe firmy potrzebują zdecydowanie lepszych parametrów.
W sensie - dodatkowych funkcjonalności. Co mają zrobić bez gospodarki magazynowej?
Bez wielowalutowości? To wszystko tylko wydaje się być takie proste, a wcale takim nie jest.

Re: System CRM dla firmy

: czwartek, 16 listopada 2017, 19:30
autor: Sterentann2
Ważne są takie czynniki jak szybkość działania oprogramowania czy dokładność narzędzia. Wszystko zależy do czego taki system CRM jest wykorzystywany.

Re: System CRM dla firmy

: środa, 6 grudnia 2017, 08:02
autor: cut
System CRM ma wspierać zarządzanie i organizację, zatem jeśli będzie wolny, to działanie na nim jest całkowicie pozbawione sensu. Mowa już tutaj o totalnej amatorce i raczej nikt na czymś takim działać na poważnie nie będzie. CRM to aplikacja rozwijana i jej szybie działanie stanowi tutaj absolutną podstawę.

Re: System CRM dla firmy

: czwartek, 7 grudnia 2017, 17:00
autor: Sasanka
Uważam bardzo podobnie. Szybkość działania systemu to raczej taka podstawa. Jeśli aplikacja się ślimaczy to nikt jej nie zainstaluje i raczej wiedzą o tym już zdecydowanie wcześniej - po opiniach. Rozmawiajmy jednak o możliwościach aplikacji, które robią różnicę.

Re: System CRM dla firmy

: piątek, 8 grudnia 2017, 07:33
autor: cut
Ktoś zainstaluje, ale wywali natychmiast po rozpoczęciu korzystania, bo nikt o zdrowych zmysłach nie będzie chciał pracować na rozwiązaniach, jakie nie dają podstawowych funkcjonalności. To chyba dosyć oczywiste, prawda? CRM musi być kompleksowym rozwiązaniem, które nie generuje żadnych problemów.

Re: System CRM dla firmy

: poniedziałek, 11 grudnia 2017, 17:00
autor: Sasanka
Normalny użytkownik tak zrobi, ale wielu nie testuje, tylko bierze co lepsze, żeby mieć problem z głowy. A nie widzą, że w ten właśnie sposób zapewnili sobie kolejne problemy. Po co to komu?

Re: System CRM dla firmy

: wtorek, 12 grudnia 2017, 07:32
autor: cut
A ogólnie system najlepiej oceniać całościowo, biorąc pod uwagę w zasadzie wszystko.
Szybkość to tylko jeden z tematów - ważne są aktualizacje, rozwój, domyślność, niezawodność, support i szereg innych tematów. Ogólnie dla pełnego sukcesu trzeba wykorzystywać wszystkie możliwości jakie tylko istnieją.

Re: System CRM dla firmy

: środa, 13 grudnia 2017, 19:25
autor: Sasanka
Firma jest w stanie ocenić działanie systemu dopiero po miesiącach pracy.
Wcześniej ciężko zauważyć plusy i minusy, bo jednak najpierw należy przejść przez pewną liczbę procesów. Inaczej nic z tego nie będzie.

Re: System CRM dla firmy

: czwartek, 14 grudnia 2017, 07:31
autor: cut
Bo kręcimy się w koło. Każdy może sam sprawdzić, czy odpowiada mu całkowicie darmowa wersja Berberis. Nie jest to specjalnie trudne, nie wymaga większej wiedzy, tylko podstawowej znajomości komputera. O ile poświęcicie trochę czasu na sprawdzenie jak to działa, jakie na plusy, czemu jest aż tak przydatne, to sami zobaczycie, że używanie crm jest niezbędne.

Re: System CRM dla firmy

: środa, 25 lipca 2018, 06:29
autor: cut
Patrzcie tutaj - https://bms.krakow.pl/erp-berberis/linie-produktowe/porownanie-produktow/
Musicie dopasować odpowiednio jego wersję i tyle.
System nie może być byle jaki, musi dawać to coś.
Jeśli całość zostanie odpowiednio dobrana, dopasujecie wersję, to zauważycie pozytywny wpływ na działalność.
Wpływ zdecydowanie pozytywny...

Re: System CRM dla firmy

: środa, 18 listopada 2020, 07:16
autor: cut
Cały czas pracujemy na Berberis i to był naprawdę bardzo dobry krok. Przede wszystkim widać ogólną zmianę in plus. W zasadzie poprawa jest zauważalna pod każdym względem. Nie wiem dokładnie, jak to dalej pójdzie, ale jakoś obecnie nie wyobrażam sobie działania bez wsparcia takimi rozwiązaniami. Pomoc w zasadzie widać na każdym kroku. A jak jest u was?